.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند. راز طول عمر آیت الله جنتی
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند.(ادامه)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. حوادث جزیی حواس مسئولان را از سازندگی پرت نکند/ برخورد امنیتی قضایی با عوامل و افراد همسو با دشمن، کار فرهنگی با افراد هیجان‌زده/ فضا نباید امنیتی شود(خبر)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر علی لاریجانی به شایعه انتصاب وی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا واکنش نشان داد. واکنش دفتر لاریجانی به خبر انتصاب وی به سمت رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا
شمال نیوز: دفتر علی لاریجانی به شایعه انتصاب وی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا واکنش نشان داد.(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ...

در منزل آقای آملی لاریجانی، توسط یک گروه 50 نفره، بازداشت شدم / تنها گناه من 20 سال خدمت صادقانه در قوه قضائیه است !
این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ... (ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی از عزم خود در اجرای عدالت نسبت به عوامل ترور حاج قاسم و تروریست های اقتصادی که در قالب تحریم علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند عقب نشینی نمی کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : این شهروند تصمیم اتخاذ شده درباره سنگ قبرهای بانوان در آرامگاه رویان را ناآگاهانه و غیرقانونی می‌داند و اظهار می‌کند.... ماجرای حذف تصویر بانوان از سنگ مزار در آرامگاه رویان+ تصاویر
شمال نیوز : این شهروند تصمیم اتخاذ شده درباره سنگ قبرهای بانوان در آرامگاه رویان را ناآگاهانه و غیرقانونی می‌داند و اظهار می‌کند....(ادامه)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد. ولوله فتاح در دفتر خاتمی و احمدی‌نژاد، مدرسه حدادعادل و کاخ مرمر/ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان بوی انتخابات می دهد؟ / فتاح فضای مجازی و رسانه ای را یکباره تسخیر کرد(خبر)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد.(ادامه)
با حکم قالیباف؛ مشاور رییس و دبیر کارگروه تحول مجلس منصوب شد
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی، حسین قربانزاده را به عنوان مشاور خود و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس منصوب کرد.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
من «آیت‌الله» نیستم؛ یک جمله معنادار برای مقابله هوشمندانه با فرهنگ تملق /برای تولیت آستان قدس رضوی، «خادم الرضا» بودن اهمیت دارد «من، آیت‌الله نیستم»؛ 10 نکته به بهانۀ تذکری به صدا و سیما
من «آیت‌الله» نیستم؛ یک جمله معنادار برای مقابله هوشمندانه با فرهنگ تملق /برای تولیت آستان قدس رضوی، «خادم الرضا» بودن اهمیت دارد (ادامه)
این نوشته نه پاسخ که متنی است به بهانۀ پرسش مدیر روزنامه جمهوری اسلامی که «بعد از سرنگونی رژیم شاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی مگر باز هم در ایران، تختِ شاهی داریم که نام این مجموعه را "پایتخت" گذاشته‌اند؟» آیا نام سریال «پایتخت» اِشکال دارد؟
این نوشته نه پاسخ که متنی است به بهانۀ پرسش مدیر روزنامه جمهوری اسلامی که «بعد از سرنگونی رژیم شاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی مگر باز هم در ایران، تختِ شاهی داریم که نام این مجموعه را "پایتخت" گذاشته‌اند؟»(ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
واکنش محسن هاشمی به اظهارات فتاح در مورد کاخ‌نشینی آیت‌الله هاشمی
محسن هاشمی به اظهارات فتاح در مورد کاخ نشینی آیت الله هاشمی پاسخ داد و نوشت: این حرکت کاملا انحرافی و تخریبی و تنها برای تبلیغات و انتخابات بود، البته فکر نمیکنم منظور آقای فتاح تخریب بوده بلکه از صحبت ایشان سوءاستفاده شده.(ادامه)
تصاویر تاریخی از آیت الله هاشمی شاهرودی
تصاویر تاریخی از آیت الله هاشمی شاهرودی عضو فقید شورای نگهبان به مناسبت سالگرد رحلتش(ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
حجت‌الاسلام حائری درگذشت +عکس
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا حائری، رئیس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی در پی سکته مغزی در بیمارستان ولی‌عصر(عج) درگذشت.(ادامه)
آیت‌الله جنتی خطاب به کاندیداهای ردصلاحیت شده : حق اعتراض دارید/نظرات را می‌شنویم
(ادامه)
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در .... از خانه ملت تا خانه ابدی / مازندران و 5 نماینده سفر کرده
شمال نیوز : مجموعاً ۷۵ نماینده در ده دوره مجلس به دلیل شهادت یا درگذشت، موفق به پایان دوره خود نشدند. از این میزان ۳۱ نماینده در حوادث تروریستی و ۱۰ نماینده در جنگ به شهادت رسیدند و ۱۴ نماینده در ....(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
شمال نیوز : اگر قرار باشد استان مازندران غربی شکل بگیرد، باید شهرستان رودسر از استان گیلان به همراه شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر و نور و رویان از استان مازندران جدا شوند و با مرکزیت تنکابن این استان را تشکیل دهند..... حکایت استان‌های در صف ؛ از « اصفهان شمالی » تا « مازندران غربی » !!!
شمال نیوز : اگر قرار باشد استان مازندران غربی شکل بگیرد، باید شهرستان رودسر از استان گیلان به همراه شهرستان‌های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، نوشهر و نور و رویان از استان مازندران جدا شوند و با مرکزیت تنکابن این استان را تشکیل دهند.....(ادامه)
واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به ادعای کریمی‌قدوسی درباره آیت‌الله آملی لاریجانی
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلب منتشر شده در توئیت آقای کریمی‌قدوسی راجع به سکونت آیت‌الله آملی لاریجانی در قسمتی از مجموعه تشریفات قوه‌قضاییه که برای میهمانان خارجی تجهیز شده را کذب محض و مصداق بارز نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی دانست.(ادامه)
کریمی‌قدوسی خطاب به صادق لاریجانی: انتظار مردم از شما ساده‌زیستی است
جواد کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مشهد در مجلس در توئیتی نوشت: حضرت آیت الله صادق لاریجانی، ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت، شنیده شده حضرتعالی قسمتی از مجموعه تشریفات قوه قضاییه را که برای مهمانان خارجی تجهیز شده، جهت سکونت در تهران انتخاب کرده اید. قرار بر سکونت جنابعالی در منزل مهیاشده برای مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی بود.(ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند. ۱۰ شخصیت‌ سیاسی و مذهبی که امسال از دنیا رفتند +تصاویر
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.